Friday, June 30, 2006

Hatice-Zeynep-Elo-Baddin-İlayda-Keremcan


14 Comments:

Blogger maklang said...

Comei2 belaka...

2:59 AM  
Blogger Sherin de Souza said...

Alahai Simah, I nak cubit cubit lagi. Comelnya...... Bila u nak balik holiday, I nak cubit anak-anak u ni. Takut nak balik ye? Nanti A sherin cubit anak u. :)But seriously, they are such beautiful kids.....

3:59 AM  
Blogger Alinlai said...

comei lote budak-budak ni, teringat ustaz chek citer dia pi Turki terpegun tengok mamat Turki sebab hensem, ustaz tu kata kalau budak pompuan pi sana agaknya pengsan kot... ntah apa-apa la ustaz tu ke ke ke...

4:58 AM  
Blogger Queen Of The House said...

Simah ... all of them such cute kids. Tapi memang pun kalau tengok anak2 Turkey and those from that region, semua cute pipi merah, rambut ikal mayang. Yours pulak, of mixed marriage, memang dah guarantee comeyyyyy!

(p.s. banyaknya entries tak sempat nak baca dan comment lah ...)

5:15 AM  
Blogger aNIe said...

Simah...comelnya anak2 tu...semua anak simah ke? Alamak beruntungnya simah dikurniakan anak2 yang cantik2...sweet girls & handsome boy... :)

5:31 AM  
Blogger sue said...

bila tengok budak2 yg cute mcm ni rasa tak sabar je..

7:37 AM  
Blogger simah said...

maklang
semua bebudak tak kira la kaler apa, bentuk apa (termasuk alien hehehe)memang comel ..tu la keistimewaan budak budak kan?

sherin
ni nak kena hide anak i ni bila balik mesia hahahaha..just kidding..u doakan la i ada rezeki utk balik..

alinlai
uztaz hang dia nak cakap budak pompuan turki tu..kat hangpa dia tak la sebut..kn dia ustaz hehehe mesti dia usha minah turki punya masa mai sini :0)

queen
kalau budak budak ni (my kids n the cousins)main...memang geram tengok pipi depa queen..merahhhh ..hatice yg kulit esmer (kulit coklat) ni pun boleh tahan merah pipi dia..gamaknya genetik kot..

hehehe mana ada banyak entry..one entry a day..to yg i stop writing masa weekends.. bole la u baca bila senang..:0)

kak lady
*tertelan air liur* hahahah akak mati la saya nak beranak semua budak tu hehehe tak ada la..anak saya dua orang ja.. si hatice (yg kulit coklat tu) dengan baddin (budak lelaki yg duduk dlm second picture tu). Yg lain lain tu cousins anak saya..

traveler
bila tengok anak sendiri lagi la..u jatuh cinta ..angau...tak puas nak peluk, cium dan tenung budak kecik tu..

11:21 AM  
Blogger Mama Rock said...

simah, baru free nak berkomen...phew! amboi posing manja bebudak tu - comel lote!

12:03 PM  
Blogger Sherin de Souza said...

Aminnn.... Moga Simah boleh pulang bercuti ke M'sia. Tak sabar nak jumpa ni.:)

4:17 PM  
Blogger Kaklong Syikin said...

simah, sorry ya..sampai 4 entries awak saya tertinggal :(

family d turki ni mmg anak beranak tinggal kat bangunan apartment yg sama ke?

geramlah tgk rambut hatice tu, panjang n curly kat bwh tu

eh..nape tak pegi jer ke playground tu. kalau org tanya awak babysitter or nak, jawab ajelah awak ibu pada hatice n baddin tu, cakaplah ayah budak2 tu org sana..mesti depa paham punya. n u jgnlah rsa rendah diri pulak tau..bangga apa dpt anak sihat n cantik begitu.syukur alhamdulillah.

oh ya, saya pun pernah mimpi arwah atuk dtg ajak ikut dia. saya pun terfikir nak mati dah ke. tak pe, yg penting sedekah fatihah kat dia.

7:40 PM  
Blogger simah said...

mama rock

dah abis dah ka kerja semua? Welcome back!!...cepat blog abis abis mama!! :0)

moon
jadi model..kang tak pasal pasal mak dia yg teruk kena leter heheheü

sherin
u datang jer la kat turki ni..:0)

syikin
ala...tertinggal 4 entry aja..sikit jer tu :0) amacam? correction dah abis?

eh tak sure pulak saya la syikin.. Selalunya kalau apartment tu pemilik dia banyak satu family, selalunya depa berkumpul satu apartment..mcm kitaorang ni zaim apartment..ada la sebanyak sedikit keluarga zaim ada bahagian dlm pemilikan apt ni..tu yg ramai sanak sedara tu..

saya tak pergi playground bukan sebab org tanya sya babysitter la syikin heheh ntah la..la ni budak dua ekor tu dah besar.. tak best sangat dah dia orang kat sana..kecuali la ada cousin dia orang ka.. dulu masa kecşk seronok dengan saya pun main sekali..lagipun dia orang lagi suka buat benda lain kat rumah mcm main game ker atau main kat car park bawah..

bila termimpi arwah ni..seram jugak kan? say harap la kalau ajal saya sampai..mintak mintak la masa tu anak saya dah boleh pandai jaga diri..klu saya pergi sekarang..sapa la nak jaga depa nanti ..

11:41 PM  
Blogger aNIe said...

heheheh...nak ketawa bila simah kata mati nak beranak semua tu...Cantik2lah anak simah...

6:16 AM  
Blogger simah said...

kak lady

terima kasih sebab puji anak saya..saya sebenarnya tak berapa faham kenapa orang dok puji sangat anak saya..saya nampak dia orang biasa jer..mcm budak lain jugak..Alhamdulillah la yg penting depa sihat..

12:10 AM  
Blogger Ajzie said...

Masyallah cute miut, comel lote..budak2 tuh semua eik.. Makan apa? Hihi

10:09 AM  

Post a Comment

<< Home

[BollediSapone] Graphics Link