Wednesday, May 17, 2006

Happy Belated Teacher's day!!!

Sebelum aku kena kutuk ngan mona lagi..Hey! aku tulis happy teacher's day kat gengmahsuri.blog la...lupa lak nak ucap kat sini...

so ...

Selamat hari Guru..
Happy Belated Teacher's Day

kepada semua kawan kawan aku cikgu cikgi TESL terutamanya dan semua guru guru sedunia..
Selamat menjalani hidup sebagai guru.. woooooooooo besar pahala korang oooooo pahala jadi cikgu boleh bawak mati...!!..Aku jugak yg dok buat dosa..pahala tak tambah pon.. (kalu aku mati jgn lupa sedekah fatihah no?) dan doa doakan la semoga aku sedar diri...anytime bole mati..amal ibadat tambah tambahkan.. (tu pesanan utk korang jugak la hehe)

Forgive my ignorance...
Happy Teacher's Day
to u all....

MEsti korang dapat hadiah banyak dari students...korang dapat apa yek=?=

4 Comments:

Blogger FaEzHussain said...

kalau cikgu pasti dpt byk hadiah dari anak2 murid.
kalau doktor atau misi dapat coklat atau biskut atau buah-buahan tanda terima kasih dari pesakit.

pandai puan shima cakap turkish.
ntah bila dpt jejak bumi turki.

5:58 PM  
Blogger simah said...

UK ngan bumi turki tak jauh dah...datang la kat sini..tengok masjid masjid..

saya tak pandai cakap turki pon... anak saya yg umur 5 tahun tu lagi pandai...saya pon masih belajar dari my daughter hehehe

9:23 PM  
Blogger Kaklong Syikin said...

simah..dulu u cikgu ke sblm kawin?

8:29 PM  
Blogger simah said...

iyea syikin..i dulu cikgu..tapi tak lama la.....sebab lepas tu kawin dan berhijrah ke sini..i ajar kat sarawak lagi tu ..

11:00 PM  

Post a Comment

<< Home

[BollediSapone] Graphics Link